close

When you try your best, but you don't succeed

When you get what you want, but not what you need

When you feel so tired, but you can't sleep

Stuck in reverse.

 

當你使盡全力,卻不成功

當你獲得想要的,卻非需要的

當你感到筋疲力竭,卻無法入睡

為挫折所困

 

When the tears come streaming down your face

When you lose something you can't replace

When you love someone, but it goes to waste

Could it be worse?

 

當淚水不斷滑落你的臉頰

當你失去了再也無法被取代的物事

當你愛上某人,卻只是虛費

還能有更糟糕的事發生嗎?

 

Lights will guide you home

And ignite your bones

And I will try to fix you

 

光會引領你找到歸處

並且溫暖你的身體

而我會試著治癒你

 

And high up above or down below

When you're too in love to let it go

If you never try, then you'll never know

Just what you're worth

 

遭逢人生的高潮與低潮

當你愛得太深以至難以放棄

若你不去嘗試,就永遠無法瞭解

自己有多珍貴

 

Lights will guide you home

And ignite your bones

And I will try to fix you

 

光會引領你找到歸處

並且溫暖你的身體

而我會試著治癒你

 

Tears stream, down your face

When you lose something you cannot replace

Tears stream down your face

And I.........

 

淚水不停地滑落你的臉頰

當你失去了再也無法被取代的物事

淚水不停地滑落你的臉頰

而我.......

 

Tears stream, down your face

I promise you that I'll learn from my mistakes

Tears stream down your face

And I.........

 

淚水不停地滑落你的臉頰

我答應我會從曾犯過的錯誤中學習

淚水不停地滑落你的臉頰

我......

 

Lights will guide you home

And ignite your bones

And I will try to fix you

 

光會引領你找到歸處

並且溫暖你的身體

而我會試著治癒你

 

 

 


 

彪子介紹給我聽的

原本覺得COLDPLAY主唱Chris Martin和Gwyneth Paltrow在一起有點奇妙

聽了這首據說是寫給Gwyneth Paltrow的歌我整個感動到不行啊> <

看維基百科裡寫說這好像是Gwyneth Paltrow的爸爸生前買了一台老KEYBOARD

可是從來沒有使用過就過世了,Chris Martin跑去打開聽到它的聲音後受啟發而寫下這首歌...

 

 

欸,快來個好男人唱這首歌給我聽啊T^T

arrow
arrow
    全站熱搜

    ihforevolution 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()